Sunday, October 23, 2011

Taman Beroleh, Batu Pahat branch

Assalamualaikum,
Di sini kami sertakan gambar TERBARU di lokasi kami di Taman Beroleh utk membantu ANDA membuat keputusan dan seterusnya membuat TEMPAHAN ANDA.

1) Lokasi
7 Jln Rusa, Taman Beroleh. Utk ke sini, ANDA mempunyai 3 laluan alternatif. Jadi, memang MUDAH utk ke sini. Rumah ini sesuai utk kapasiti 6-10 org pada satu2 masa dengan SELESA. Namun, sekiranya ANDA mempunyai lebih ramai ahli keluarga, kami boleh menyediakan tilam tambahan pada harga BERPATUTAN. Selain itu, kami mempunyai ruang parkir kereta di hadapan rumah utk memudahkan ANDA meletakkan kenderaan ANDA dengan SELAMAT. Sebagai tanda PENGHARGAAN, kami juga menyediakan perkhidmatan SECURITY GUARD yg akan memastikan keselamatan ANDA & keluarga selagi ANDA berada di homestay kami. 

2) Aircond
Kami menyediakan aircond utk kemudahan ANDA. Kemudahan ini ada di semua bilik tidur dan ruang tamu. Ke mana ANDA pergi akan ditemani KESEJUKAN. Wow!! 


3) Bilik tidur
Setiap bilik tidur (3 bilik kesemuanya) kami dilengkapi dengan katil double (Queen size), almari pakaian utk meletakkan pakaian ANDA & meja solek utk keperluan perapian peribadi ANDA. Saiz bilik yg BESAR dan SELESA pasti memikat hati dan memberi ketenangan utk ANDA berehat dengan TENANG & AMAN.

4) Ruang makan
Meja makan berkapasiti 6 org disediakan utk kemudahan ANDA yang ingin menjamu selera BERSAMA di homestay kami. Peti sejuk yg disediakan boleh diguna utk menyimpan bekalan makanan mengelakkannya rosak atau tidak segar utk hidangan hari berikutnya. Terdapat juga sinki utk mencuci peralatan dapur ANDA seperti sudu & mangkuk.


5) Ruang makan/dapur tambahan
Utk mereka yg BERKELUARGA BESAR menghadiri majlis saudara di kawasan berdekatan, ANDA ada pilihan utk ruang dapur yg lebih BESAR pada sewa yg BERPATUTAN.

6) Ruang tamu
Kami tahu yang ANDA SEKELUARGA penat dan PERLUKAN hiburan. Kami menyediakan ruang tamu yg IDEAL, SELESA & LUAS dengan TV. ANDA pasti tidak akan melupakan saat2 GEMBIRA bersama keluarga di homestay kami.

7) Ruang santai
Bagi mereka yg ingin mengambil angin di luar, kami menyediakan meja & kerusi santai. Dengan lokasi kami yg berada di lereng bukit, pasti seronok menghabiskan masa bersantai di homestay kami. 

8) Pemanas air
Kami menyediakan pemanas air di setiap bilik air utk kemudahan ANDA utk menghadapi PAGI dan apabila pulang dari berjalan/shopping di kawasan berdekatan.


9) Ruang permainan
Kami dalam perancangan utk menyediakan ruang beriadah bersama keluarga. TUNGGU pengumuman lanjut kami.
Jadi ANDA TUNGGU apa lagi? Hubungi KAMI utk maklumat lanjut mengenai penginapan ANDA yg AKAN DATANG. Atau ANDA boleh 'Like' kami di fb pagi kami: Homestay Tawakkal.

TEMUI ANDA DI SANA!!!

No comments:

Post a Comment